Afspraken en adviezen ten behoeve van een zorgvuldige yogabeoefening.

  • Yoga is een prachtig cadeau dat je aan jezelf geeft. Het is geen wedstrijd, je kan het niet vergelijken met bewegen of sporten, gewoonweg omdat het een ervaringstocht is in je eigen fysieke zelf en niet alleen dat. Ieder doet dit op zijn eigen manier en is met zijn of haar eigen proces bezig.
  • Heb je tijdens de les bijzondere ervaringen dan is er na de les ruimte om dat met elkaar te delen, probeer om tijdens de les zo veel mogelijk bij jezelf te blijven en de ander niet te storen.
  • Het is beter om voor je yogabeoefening geen zware maaltijd nuttigen dit kan het beoefenen van verschillende reeksen en houdingen belemmeren.
  • Alcohol en yoga gaan niet samen, alcohol verminderd het effect van de yogabeoefening of doet het zelfs teniet en dat zou jammer zijn, want waarvoor doe je yoga? Het dringend advies is dan ook om voor de les geen alcohol te drinken.
  • Het kan soms gebeuren dat je ineens emotioneel wordt tijdens de les, dat is helemaal niet erg. Het hoort er gewoon bij, laat je emoties los en probeer de draad  weer op te pakken . Lukt dit echt niet geef dit dan even aan. Mocht je nu op voorhand twijfels hebben over de deelname aan de les, neem dan even contact met mij op.
  • Een lesblok graag vooraf betalen hetzij contant of per bank.
  • Je betaald de yogalessen vooraf, mocht je nu onverhoopt een keer niet kunnen,  dan mag je de les wanneer je dit uiterlijk 24 uur van tevoren hebt gemeld inhalen op een andere avond binnen de periode van jou oorspronkelijke 8 lessen blok. Hierna komt deze les te vervallen! Max 2 inhaallessen per lesblok van 8 lessen. Voor het proefpakket geldt 4 weken aaneengesloten lessen. Geen inhaalmogelijkheid.
  • Je mag gebruik maken van de materialen die aanwezig zijn in de yogaruimte maar je mag ook je eigen matje , dekentje etc meenemen wanneer je dat prettiger vind.

 

Deel deze pagina:Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on Google+0Share on Facebook0Share on LinkedIn0Email this to someone